rdo.kz
Авторизация

Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі

0
2 класс Математика
Сабақ тақырыбыТік төртбұрыштың (шаршыныңпериметрі 
Сабақ мақсаты: 
Тік төртбұрыштың (шаршыныңпериметрін табу, ережесімен таныстыру 
Сабақ міндеттері: 
Білімділік: Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршыныңқабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табадыпериметрін табу жолымен 
таныстырукі амалмен шығарылатын есептерді құру,шешубекіту. 
Дамытушылық: Жазбашаауызша есептеу дағдыларын арттыруйлау қабілетін , шығармашылығын дамыту,компьютермен жұмыс істеуге дағдыландыру. 
Тәрбиелік: Дәптерге таза, сауатты жазудыбірліккентымақтыққашапшаңдыққа,ұжымдыққа  еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. 
Сабақ типі:Аралас сабақ. 
Әдіс-тәсіліСұрақ-жауап,өзбеттік жұмыс,топтық,жеке,ұжымдықкомпьютермен жұмыс. 
Көрнекіліктер:   ФигураларсызбаларМультимедияЭлектрондық оқулықБағалау бетшесі 
Қолданылатын құрал: 
Интерактивті тақтакесте 
Күтілетін нәтиже: 
  • Алған білімді тиянақтау 
  • Ойын жеткізе білу 
  • Есте сақтауға ықпал ету 
  • Оқушының білім деңгейін  нақты көрсету 
  • Компьютермен жұмыс істеу  
  • Өзін -өзі тексерубағалау 
Сабақ барысы: 
1.Алғашқы ұйымдастыру. 
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Оқушыларды екі  топқа бөлу, 
әр топтың топбасшыларын таныстырады. 
Әділбеков Бекзат,   Арарат Гүлдана 
1 – топҮшбұрыш. 
Үшбұрыштың қабырғалары нешеу? 
2 – топТөртбұрыш.   Төртбұрыштың қабырғалалары нешеу? 
ІІ.  Үй тапсырмасын тексеру 
Үшбұрыштың периметрін табу 
ІІІ.  «Ой қозғау» 
Оқушыларға әр түрлі фигураларды таратып берілді.  
Сол фигуралар туралы таныстырады.(қабырғалары нешеу,бұрыштары,төбелерін көрсету) 
Көпбұрыштың периметрі – оның қабырғалары ұзындықтарының қосындысы. 

1.8 онд. пен 5 ондықтың айырмасына тең болатын: 
2. 7 бірл. пен 3 бірліктің айырмасына тең болатын; 
3. 9 бірл.пен 7 бірліктің   қосындысына тең болатын; 
4. 3 онд. пен 1 бірліктің айырмасына тең болатын; 
 
1-Тік төртбұрыш дегеніміз не? 
-Қарама-қарсы қабырғалары тең фигураны тік төртбұрыш дейміз. 
2- Шаршы дегеніміз не? 
-Барлық қабырғалары бірдей фигураны шаршы дейміз. 
І V. Жана сабақ              Оқулықпен жүмыс 
№ 1 Топпен жұмыс 
І топ:     
Тік төртбұрыштың қабырғаларын өлшеу. Не байқадыңТік төртбұ-рыштың периметрін тап. Тіктөртбұрыштың периметрі        2см+2см+3см+3см =10 см 
ІІ топ: 
Шаршының қабарғаларын өлшее байқадыңШаршының периметрін тап.            
Шаршының периметрі 2см+2см+2см+2см =8 см 
Шығармашылық есеп 
Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы болады 
№2 Есеп қрастыр және шығар: 
 
Шырша ойыншығы – 30 теңге                            
Қоңырау- ? 6 теңге қымбат   
Шешуі: 30+(30+6) =66                                          
Ж. 66   теңге                                       
Зырылдауық – 90 теңге   
Құрастырғыш--? 10 теңге арзан    
Шешуі: 30+(30+6) =66                                          Шешуі: 90 – 10=80 
Ж. 80 теңге 
 
Сергіту:     «Келойнайық     Кестеге өрнектердің мәндерін өсу ретімен орналастыр.Олардың астына тұсындағы әріптерді жаз. 
30 – 1 = 29  Р              8 + 8  =  16      П           18 – 9 =    9    А          14+5=    19      Ы 
74 – 70 = 4    Қ          13 – 6 = 7       А          4 + 7  =   11   М            17 – 9 =    8     Л 
 
 
3-есеп.      Өзбеттік жұмыс          Өрнекті жаз және оның мәнін тап. 
І. а мен 30 санының қосындысымұндағы        а =27; 8 
ІІ.   а мен 6 санының айырмасымұндағы          а = 76; 89 
27 + 30              8 + 30               76 – 6                            89 – 6 
Шығармашылық есеп 
 
Барлық қабырға тең екен, 
Бұрыштары тік болса, 
Өлшеп көрсем төрт екен. 
Қабырғасы төртеуден. 
Табуды біз үйрендік, 
Ұзындығы 3 болса, 
Ені оның 2ге тең. 
Есептеп сен айта ғой, 
Периметрі нешеге тең? 
 
 4-есепеңдеулерді шеш.  
а+8=98           а- 5= 40 
 
Шығармашылық есеп 
Стаканғакесеге және шыны аяққа кофе, шырын және шай құйылдыСтаканға құйылған кофе емескесеге құйылған шырын да кофе де емес, ал шыны аяққа құйылған шырын емесЫдыстардың қайсысына не құйылды? 
 
Стакан                                        кофе 
Кесе                                             шырын 
Шыны аяқ                                  шай 
 
№ 5    Бос тор көздерді толтыр. 
17-ні және 18-ді қосынды түрінде жазып көрсетәйкес айырмаларды жаз.Олардың мәндерін тап. 
Шығармашылық есеп 
 1.Балапанға көмектес     
(12+3) – 10=5      (12 – 3) – 4 =5 
2. Компьютермен жұмыс . 
Тестімен жұмыс 
V .Қорытынды: 
Не үйрендікНе білдік? 
VІ. Үй тапсырмасы:    99беттегі № 6 есептер 
VІІ.Бағалау. 
7-11-17 | Просмотров: 134 | 0 комментариев

Поделиться в социальных сетях

Материал разместил
Азамат
1821 добавленных материалов и 3 комментариев

RCDO.KZ
Читайте также

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Вопрос:* Қазақстанның бас қаласы?
Авторизация
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.3 бесплатно