rdo.kz
Авторизация

«Тіл дамыту» оқу іс – әрекетінің тақырыптық жылдық жоспары

Қатынас білім беру саласы бойынша «Тіл дамыту» оқу іс – әрекетінің тақырыптық жылдық жоспары.
Ортанғы топ

Айлар

ТақырыптарыМақсатыСағат саны
Өтілу мерзімі




Қыркүйек



1Бау-бақшада ,бақтарда (жемістер мен көкеністер арқылы оқыту ойыны)А)Балалардың сөздік қорын заттың сапасы мен құрамын білдіретін (көлемін,түсін,пішінін) сөздермен байыту,балалардың сөздігіне көкеніс пен жұмыс туралы жалпы түсінікті білдіретін сөздерді енгізу.
Ә) Сөздік қорын дамыту және дыбыстарды анық айтуға баулу.
Б)Еңбексүйгіштікке ,Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру.


1









2Қуыршақ бізге қонаққа келді (ойыншықты суреттеу арқылы әңгіме құрау)А)Педагогтің үлгісі бойынша балалардың ойыншықтарды сипаттай білу білігін жетілдіру,
Ә)Өз ойын еркін жеткізуге ,жаңа сөздері меңгеруге баулу
Б)Эстетикалық талғамын арттыру

1












3Ит және оның кішкентай күшіктері (сурет бойынша әңгімелеу )А)Сурет мазмұнына қарай әңгіме құру білігін жетілдіру (Педагог үлгісі бойынша )
Ә)Бала бойында сөйлеу және тыңдай білу,сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту
Б)Үй жануарларына деген сүйіспеншіліктерін арттыру,оларға қамқорлық жасауға үйрету

1



4«Масақ» украин халық ертегісіА)Балаларды оқылған шағын желісі бойынша ертегі мазмұнын айтып бере білуге үйрету,өз ойларымен бөлісе білуге талпындыру
Ә)Ертегі кейіпкерлерінің қимылын, дыбысын салдырып,кейіпкерлер бейнесін сомдау қабілеттерін дамыту
Б)Еңбекқорлыққа тәрбиелеу, жалқаулыққа бой алдырмауға баулу
1


Қазан
5«З» және «с» дыбыстары (дыбыстық сөйлеу мәдениеті)А)Балаларға «З» және «с» дыбыстарының дыбыс жазылуларын көрсету және түсіндіру
Ә)Барлық дауысты және дауыссыз дыбыстардың анық,таза,әрі түсінікті дыбыстап біліктерін дамыту
Б)Ізгі сөздерді күнделікті айта білуге дағдыландыру,үнемділікке тәрбиелеу

1

6Көжекпен ойналық (Дидактикалық ойын)А)Сөйлемді толық құрауға ,етістік сөздерді қолдана білуге үйрету,дыбысты анық айтуға дағдыландыру
Ә)Ойлау қабілеттерін дамыту
Б)Жануарларға деген сүйіспеншілігін оятуға тәрбиелеу
1

7Қуыршақ Әйгерімнің туған күні (Шығармашылық жұмысқа баулу:әңгіме құрастыру)А)Балалар ойыншық туралы әңгіме құруға, өз ойларын толық сөйлемдер арқылы жеткізе білуге үйрету
Ә)Әңгіме құрастыруды үйрету арқылы шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу
Б)Ойыншықты ұқыпты ұстауға тәрбиелеу.Эстетикалық талғамын арттыру.
1





































8Әңгімеле...( Балалардың екі түрлі ойыншықты бейнелеп,сипаттау әңгімесін құру)А)Балаларды педагогтің үлгісі бойынша ойыншықтар жайлы шағын әңгімелерді бейнелеп айта білуге үйрету
Ә)хабарларды сөйлемді қолдану арқылы өз ойларын дұрыс жинақтап , қысқаша әңгіме құрай білуге үйретуді жалғастыру арқылы ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту.
Б)Ойыншықтармен дұрыс ойнап білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу
1
Қараша9Кішкентай бағбан ( М.Төрежановтың әңгімесін әңгімелеу)А)Мәтіннің мән-мағынасын бұзбай әңгімелеуді үйрету,балаларды сын есім мен зат есіммен тіркесіп жасалған айтылуына көңілдерін аудару
Ә)Тілдік қорын байыту ,дамыту
Б)Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу
1

10Қонжық бізде қонақта (Сахналау)А)Балаларды шағын тақпақтарды жатқа оқуға,кейіпкерлер бейнесін сомдауға көркем оқу әдіс-тәсілдерін қолдануға ,дауыс ырғағына , дыбыстау көркемдігін көңіл аударуға үйрету
Ә)Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту
Б)Ізеттілікке тәрбиелеу
1

11Жаз,күз (сурет бойынша әңгіме құрастыру)А)Балаларды хабарлы сөйлемді қолдана отырып,сурет мазмұнына қарай әңгіме құрауға үйрету
Ә)Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұгынуға , әңгімеге араласып,сұрауға және сұраққа жауап беруге деген білігін дамыту,саусақ моторикасын дамыту
Б) Өз еліне деген сүйіспеншілігін арттыру,елін,жерін сүюге тәрбиелеу
1
















12«Айлакер түлкі» орыс халық ертегісін сахналауА)Сөйлеу мәнерін қалыптастыру
Ә)Сахналау қойылымына атсалысуға ықылас білдіруге,сөйлеу мәнерінің көркемдік әдіс-тәсілін (дауыс ырғағы ,ымдау,қимыл-қозғалыс,дауыс құдіреттілігі ,интонация) қолдануды дамыту
Б)Шыншылдыққа , адамгершілікке тәрбиелеу
1
Желтоқсан13«Ц» және «Ч» дыбыстары (сөйлеуді дыбыстау мәдениеті)А)Балаларға «Ц» және «Ч» дыбыстарының артикуляциясын буындар мен сөздерде көрсету
Ә)Тыныс ала дыбыстауға, дауыс күші мен екпінін өзгерте білуді,ақырын не қатты, баяу не тез сөйлеуді дамыту
Б)Көпшілік орындарда өздерін ұстай білу мәдениетін қалыптастыру
1

14Әйгерім дастарқанды әзірлеп жатыр (Грамматикалық сөздер қатары)А)Жұрнақ жалғану арқылы жасалған жаңа сөздерді көрсету(қантсауыт, нан салғыш ,тұз салғыш , май салғыш, шәйнек , су құйғыш),балаларды септіктелген сөздерді сан есімдердің үйретуді жалғастыру,балалардың жай сөйлем құралымен еркін ұғынуға, жай сөйлем мен күрделі сөйлемді қолдана алуына да ықпал ету
Ә)Шығармашылық қабілеттерін дамыту
Б) «Ас атасы- нан» ұғымын түсіндіре отырып, нанды қастерлеуге тәрбиелеу
1

15Қонақтарды күтемізА)Заттарды топтастыра су-реттеуге үйрету,(ыдыстар:асүйлік, асханалық)
Ә)Сөздік қорды жаңа сөздермен байыту,олардың атқару қызметін ұғындыру
Б)Қонақжайлыққа тәрбиелеу

1
















16«Екі сараң қонжық» венгр халық ертегісін сахналауА)Ертегі желісін өз сөзімен жеткізу біліктілігін жетілдіру
Ә)Бауырмалдыққа , адамгершілікке тәрбиелеу
Б)Балаларды таныс әдеби шығармаларды сахналауға атсалыстыруға ұмтылдыру,ондағы кейіпкерлер бейнесін еркін түрде көркем шеберлікпен сомдай білу білігін дамыту
1
Қаңтар17Аязатаны біз қалай қарсы аламыз?(Өз тәжірибесінен әңгімелеу)А)Өз тәжірибесіне сүйене отырып ,әңгімелеуге үйрету
Ә)Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұғынуға , әңгімеге араласып , сұрауға және сұраққа жауап беру білігін дамыту
Б)Бір-біріне жақсылық тілеуге тәрбиелеу
1

18Қыс қазығы (Сурет бойынша әңгімелеу)А)Балаларды сурет бойынша әңгіме құруға үйретуді жалғастыру, балаларды синоним сөздерді айта білуге жаттықтыру
Ә)Ойлау қабілеттерін дамыту
Б)Ұйымшылдыққа , достыққа тәрбиелеу
1

19Ұзын құлақ ақ қоян (Кескін бойынша қоян жайлы әңгіме құрастыру)А)Үлгі бойынша бейнелік сипатты әңгіме құруға үйрету.Сөздің түрленуіне жаттықтыру
Ә)Балалардың тілдік қорын дамыту,байыту
Б)Жан-жануарларды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу
1

20Әңімеле...(Көлемі әртүрлі екі бірдей ойыншықты бейнелеп,сипаттау әңгімесін құрастыру)А)Балаларды екі ойыншық жайлы шағын әңгімелерді бейнелеп айта білуге, жай және күрделі сөйлемді қолдану арқыды өз ойларын дұрыс жинақтап, қысқаша әңгіме құруға үйретуді жалғастыру
Ә)Балалардың тіл байлығын дамыту
Б)Балаларды отбасын сыйлауға,достыққа, туған жерін, елін, Отанын сүюге тәрбиелеу
1















Ақпан21Менің сүйікті үй жануарларым (Өз тәжірибесінен әңгіме құрастыру)А)Жұмбақты шешу арқылы,балаларды өз тәрірибесінен әңгіме құруға , сөйлеу барысында сын есімдер мен етістіктерді ( жануарға сипаттама беру арқылы, қайда өмір сүретіні,немен қоректенетіні) қолдана білуге үйретудіжалғастыру.Сұрақ жауап арқылы жануарлардың түрлерін білуге,төлдердің қалай аталуын ,еркелету арқылы қалай айтатынын үйрету
Ә)Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұғыну білігін дамыту
Б)Жануарларға қамқор бола білуге тәрбиелеу,жанашырлық сезімдерін ояту
1

22Ертегі тауып айт (Үлгі бойынша мазмұнын айту)А)Сұраққа жауап беруде,ертегі жолдарын қолдану арқылы , толық сөйлеммен айта білуге үйретуді жалғастыру
Ә)Ертегіні қайталап айта білу біліктілігін дамыту
Б)Бір-бірін алдамауға және достыққа тәрбиелеу
1

23Үй жануарлары (Сурет бойынша әңгімелеу)А)Балалардың үй жануарлары мен олардың төлдерін білдіретін сөздерді қолдана отырып,жануарлар туралы айту білігін бекіту.
Ә)Сөйлеу барысында жануарлар мен олардың төлдерінің аиауын білдіретін зат есімдердің жекеше және көпше түрлерін (үйрек-үйректер-үйректің балапаны; түйе-түйелер-бота-боталар) қолдана білу іскерлігін дамыту оларды топтарға жіктелуін ұғындыруды жалғастыру
Б)Жануарларға қамқоршы болуға тәрбиелеу
1
















24Ойыншықтар дүкені (Ағаштан , шыныдан, салатын ойыншықтар жайлы әңгіме құрастыру)А)Сызба нұсқасы бойынша бейнелі әңгіме құрастыра білуге, жасалуы бірдей заттарды топтастыруға , сөйлеу барысында ағаштан , шыныдан , пластмассадан деген сөздерді қолдана алуға үйретуді жалғастыру.Зат есімнің көпше түріне ілік септігінің жалғауларын жалғай(ойыншықтардың, шұлықтардың , қолғаптардың, боталардың, қонжықтардың) білуге үйрету
Ә)Балалардың сөздік қорын байыту
Б)Балаларды бірлікке тарту және ұқыпты қолдануға тәрбиелеу
1
Наурыз25Анама сыйлық (Өз тәжірибесінен әңгіме құрастыру)А)Әңгіме құрастыруға үйретуді жалғастыру
Ә)Әңгіме құрастыра білу, сөздерге тиісті қосымшаларды жалғай білу білігін дамыту,балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұғынуға , әңгімеге араласып, және сұраққа жауап беру білігін дамыту
Б)Аналарды ренжітпеуге, оларды әрдайым сыйлауға тәрбиелеу
1

26«Ж» және «ш» дыбыстары ( сөйлеу мәдениеті)А) «Ж» және «ш» дыбыстаының дұрыс жазылуын көрсету, осы дыбыстар кездесетін сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрастыра білуге үйрету
Ә)Сөздерді барлық дауысты және дауыссыз дыбыстардың толық таза айтылуын бекіту.
Дыбыстық қабылдауды дамыту(сөздегі берілген дыбысты дұрыс есту және анық айта білу)
Б)Балаларды бірлікке тәрбиелеу

1



















27Қуыршақтың бөлмесіА)Балаларды жиһаздардың атауын дұрыс атай білуге жаттықтыру, сөйлеу барысында зат есімдер мен сын есімдердің сандық және септеулік түрленуін қолдана білуге баулу
Ә)Баланың й-өрісін кеңейту,ойлау қабілетін дамыту
Б)Ұқыптылыққа , жинақтылыққа тәрбиелеу
1

28Суреттеу бойынша тапА)Балаларды заттар мен ойыншықтардың сипаттық бейнесін баяндау арқылы әңгімелеуге үйретуді жалғастыру, балалардың сөздік қорын ұлттық дүниелер атауымен байыту(сандық-әбдіре , малақай-тымақ,желпеуіш,жалған шаш,таңге сөздерінің мәнін , қолдану аясын түсіндіру)
Ә)Зат есімдер сын есімдерді байланыстырып айта білу дағдыларын дамыту; сипаттау құрастыра білуге үйрету
Б)Киімді күтіп киюге тәрбиелеу
1
Сәуір29Күшік неге көңілсіз? (Сурет бойынша әңгімелеу)А)Балаларды сурет бойынша әңгіме құруға, күшік сөзіне қандай анықтауышты үйлестіруге болатынын көрсету
Ә)Тілдік қорын дамыту
Б)Жануарларға қамқор бола білуге тәрбиелеу
1

30Ертегіде қонақта (Таныс ертегілерді қойылымдық жабдықтары арқылы әңгімелеу)А)Балаларды сурет бойынша, өздеріне таныс ертегілердің мазмұнын қысқаша баяндай білуге үйретуді жалғастыру.Сөздік қорларын сөйлеу барысында қолдана білулерін белсендіру
Ә)Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұғынуға , әңгімеге араласып,сұрауға және сұраққа жауап беру білігін дамытуды жалғастыру
Б)Үлкенге , кішіге көмек бере білуге тәрбиелеу
1













31«Не дәмді ?» ертегісіА)Ненің дәмді екенін ажыратуға , дәмінің айырмашылығын , пішінін айта білуге үйрету.
Ә)Кейіпкерлердің өзара сөйлеуін көркем түрде қолдану арқылы ертегінің ішкі сырын , айтылу керек ой-түйсігін, мән-мағынасын бұзбай,байланыстыра баяндай білуге үйретуді дамыту.
Б)Асты қадірлеуге , қастерлеуге тәрбиелеу
1

32«Қолғап» украин халық ертегісін сахналауА)Ертегіні тыңдай білуге және қайталап дауысын айнытпай салуға үйрету және оң-сол ұғымдарын бекіту
Ә)Сахнада ойнай білу іскерліктерін дамыту.Сөйлеу мәнері мен қарқынына аса мән бере отырып, кейіпкерлер бейнесін көркем сомдауға , олардың ішкі жан дүниесін жеткізе суреттеуге ұмтылыстарын арттыруды дамыту
Б)Бірлікке , достыққа тәрбиелеу
1
Мамыр33Жаңа үйді кім тұрғызды? (Шығармашылық жұмыс: әңгіме құрастыру)А)Балаларды шығармашылық жұмысқа ынталандыру,сюжетті дамыта келе,жай және күрделі сөйлемдерді қолдана отырып ,ойлау деңгейлерін арттыру,құрылыс құралдарын ажыратуға үйрету
Ә)Балаларды айтылған ойды тыңдауға және ұғынуға,әңгімеге араласып,сұрауға және сұраққа жауап беру білігін дамытуды жалғастыру
Б)Бір-біріне көмектесе білуге, ауызбіршілікке , еңбектенуге тәрбиелеу
1

34Серуенде...(Өз тәжірибелерінен әңгімелеу)А)Еңбек туралы білімдерін кеңейту
Ә)Өз тәжірибесін әңгімелей білу қабілеттерін дамыту (Сурет мазмұнын зерттеу бойынша),баланың зейінін дамыту
Б)Тазалыққа тәрбиелеу
1













35«Арыстан күшігін асыраған мысық» ертегісіА)Ертегіні тыңдай білуге , оны мазмұндауды үйретуді жалғастыру
Ә)Кейіпкерлердің өзара сөйлеуіе көркем түрде қолдану арқылы ертегінің ішкі сырын, айтылу керек ой-түсінігін , мән-мағынасын бұзбай байланыстыра баяндай білуге үйретуді дамытуды жалғастыру
Б)Бір-біріне деген бауырмалдық , жанашырлық сезімдерін ояту, жақсылық жасауға тәрбиелеу
1

36Қоянның туған күні(ойдан ертегі құрастыру)А)Балаларды берілген тақырып бойынша ертегі ойлап табуға, онда бірнеше кейіпкерлердің рөлін көркемдеп сипаттай білуге үйретуді жалғастыру, тілек айтуға үйрету
Ә)Өз тәжірибесінен әңгімелей білу қабілеттерін дамыту
Б)Бір-бірін сыйлауға ,сыйластыққа үйрету
1


Барлығы
36


















Білім беру саласы : «Қатынас» «Әлеуметтік орта »
Білім бөлімі: «Көркем әдебиет»

Ай аттары

Оқу іс- әрекеті тақырыптары

Сағат саны

Өтілу мерзімі
1Қыркүйек«кел, балалар, оқылық»Өлең Ыбырай Алтынсарин.1
2

«Біздің балабақшада.»1
3
«Ойыншықтар»(ӨЛЕҢ) Н Ә лімқұлов1
4
«Ойыншықтар»(ӨЛЕҢ) Н Ә лімқұлов1
5Қазан

«Күзде» (өлең) І Байжұманова.(Мәнерлеп оқу)1
6

«Жапырақтар» (Өлең) .Тұманбай Молдағалиев
1
7

Одан шыққан әңгіме1
8

Суретші бол1
9Қараша«Не деу керек!» Ә Дүйсенбиев

1
10
«Құмырсқа мен көгершін» (әңгіме)

1
11
Отбасындағы сыйластық.

1
12
«Атасының ақылы» (Әңгіме)
С. Сейтенов
1
13Желтоқсан«Бұл қай кезде болады»

1
14
Қазақстан Республикам менің

1
15
Менің сүйікті қалам, ауылым және Елордасы Астанам1
16
«Қыс» (өлең) Н Аманжолова «жаттау»

1
17Қаңтар«Қолғап» (өлең) Ә Дүйсенбиев (Жаттау)

1
18
Жабайы аңдар .(сурет бойынша әңгімелеу)

1
19

Үй жануарлары1
20

«Қасқыр мен ит» (ертегі)1
21Ақпан


Екі әтеш ертегі1
22
«Ақылды лақ» ертегі

1
23

«Әтеш пен тоты» ертегі1
24

«Айна» (ертегі)1
25Наурыз«Көктем өрнегі»

1
26
«Менің әжем» (өлең) Қадыр Мырза Али (жаттау)

1
27
Әшекей бұйымдар

1
28
Наурыз –думан

1
29Сәуір« Ағаштар неге ашуланады!» (әңгіме) Бердібек Соқпақпаев

1
30
«Алдар-көсе мен Бай»(ертегі)

1
31
«Қамқорлық»

1
32
(әңгіме) М Төрежанов


1
33Мамыр«Тату доспыз бәріміз»
( әңгіме құрату)
1
34
«Адал дос» (әңгіме)

1
35
«Үш жолдас» (В Осеева)

1
36
«Жайлауда» (өлең) Н Жанаев

1

Барлығы




36
«Шығармашылық» білім беру саласы
Жапсыру
АйларыТақырыбыМақсатыСағат саныӨтілу мерзімі


Қыркүйек




1«Жайлауда сюжетті жапсыру»Дайын кесілген суреттерді қолданып (тауарлар ,ағаштар, киіз үйлер)ұжымдық жұмыстар орындауға және жырту тәсілді қолданып оларды ұсақ бөлшектермен (гүлдер, қойлар, бұлттар( толықтыруға үйрету)1
2«Үй саламыз»Қағаз үй жолағын бөліктерге шаршыны қиғашынан қию суретті бөліктерге бөлу дағдыларын бекіту1


Қазан




1«дастарханды әшекейлеу»Балаларды қазақ халқының жалғастыру, пішіндерді бөлу шеңберді ортасымен шеттерін қазақтың өрнегімен толтырып ою құруға үйрету1
2«Әтештің сиқырлы бақшасы» сюж. жӨздігінен бейненің мазмұнын анықтап ұжымдық компазицияны құру қағаздың мүмкіншіліктері туралы: жыртылады , умаждалады , бұрын меңгерген қайшымен жұмыс істеу тәсілдерін жаттықтыру1


Қараша
1«Әженің орамалын әшекейлеу жапсыру»Балалрдың шаршының ортасын ,бұрыштарын , элементтерімен толтырып толтырып өрнек құруға үйрету. Жолақты алдын-ала бүктеп ортасынан қиюға қайшыны дұрыс ұсотауға үйрету1

2«Қалаған ойыншықты жапсыру»Баларды өз жұмыстарын мазмұнын ойластыруға бейнелеу үшін пішінімен түсі лайқ қағаздың кікентай кесектер іріктеу1


Желтоқсан

1«Піскен алмалар»(зат. Жап)Домалақ пішіндер туралы білімдерін бекіту домалақ пішінді алу үшін балаларға шаршының бұрыштарын кесіп алуға ,қайшыны дұрыс ұстау, кесу, қағаз бетіне заттардың суретін құру олардың мұқият жапсыру дағдыларын бекіту1
2«Шыршаға моншақтар »сюж. Жап.Шеңбер және сопақ пішіндер туралы білімдерін бекіту .Пішіндерді және домалақ және сопақ моншақтарды алу үшін тік бұрыштардың шаршылардың, бұрыштарын кесуге : пішіндері әр түрлі моншақтарды кезектестіруге , мұқият , түзу парақтың ортасына жапсывруға үйрету1


Қаңтар
1«Аппақ қоян отыр»Балаларға шаршылардың және тік бұрыштардан шеңбер және сопақ пішіндерді алу үшін бұрыштарды кесуге үйретуді жалғастыру. Жұмыс нәтижелерін бейнеклиппен шешу және оларға қарап оларды бағалауға жетткізу1
2«Аққала жапсыру»Балаларға шенбер және сопак пішіндердіалу үшін бұрыштарды біркелкі дөңгелетіп кесуге композиц яны құруға үйретуді жалғастыру1


Ақпан

1«Қайық өзен бойымен жүзіп келеді »Тік бұрышты қиғашынан қиюға тік бұрыштың бұрыштарын қиюға үйрету. Компазицияны мағынасынаи сәйкес қосымша пішіндермен толықтыру .1
2«Сыйға әсем гүл »Әсем гүлді қиюды және жапсыруды жалғастыру, гүл бөліктерін қию олардан әдемі сурет құру . Түсті сезуді , эстетикалық қабылдауды , назарды дамыту .1


Наурыз
1«Арбадағы ойыншықтар »( сюж. Ж)Балаларға қайшыны қолдануға үйрету оларды дұрыс ұстау қағазды дұрыс , түзу кес шеңберді алу үшін шаршының бұрыштарын дөңгелетуді үйрету1
2«Тақияны әшекейлеу» (сәндік жапсыру)Балалардың шаршының ортасын , бұрыштарын элементтермен толтырп өрнек құруға үйрету .Жолақты алдын ала бүктеп ортасынан қиюға қайшыны дұрыс ұстауға үйрету1


Сәуір
1




1
2



2






1



























Образовательная область: « Коммуникация»
Раздел: «Русский язык»



Темы

Часы

Времия
1Наша Родина- Казахстан. Мой родной город.1
2Игрушки. Кто работаеи детском саду.1
3Осень. Овощи.1
4Фрукты.1
5Семья.1
6Части тела.1
7Зима.1
8Одежда. Обувь.1
9Домашные животные.1
10Дикие жывотные.1
11Домашние птицы.1
12Дикие птицы.1
13Весна. Женский праздник.1
14Наурыз.1
15Комнатная мебель.1
16Продукты питания. Посуда.1
17Транспорт.1
18Профессии.1
19Лето. Деревия.1

Всего18












Мүсіндеу
Оқу іс- әрекетінің ұйымдастырудың тақырыптық үлгі жоспары.
АйыБілім беру саласыОқу іс – әрекетінің тақырыбыСағатыӨтілу мерзімі
ҚыркүйекШығармашылық.
Таным
Алма мен алиұрт.
Бақшадағы қызанақ пен қияр.
1 сағат
ҚазанШығармашылық.
Таным
Жолдағы кірпі
Кірпінің жанұясы
1 сағат
ҚарашаШығармашылық
Таным
Әдемі торғай
Балық
1 сағат
ЖелтоқсанШығармашылық
Таным
Тауық пен балапан
Шырша әні
1 сағат
ҚаңтарШығармашылық
Таным
Аққала
Тәрелкесімен саптаяқ
1 сағат
АқпанШығармашылық
Таным
Әдемі табақ
Түрлі түсті перамида
1 сағат
НаурызШығармашылық
Таным
Сәмбі бұлағы
Әдемі кесе
1 сағат
СәуірШығармашылық
Таным
Сәнқой түлкі
Марқа қозы
1 сағат
МамырШығармашылық
Таным
Ойыншық арба
«Түлкі мен шәркей» ертегісі бойынша сюжетті мүсіндеу (ұжымдық жұмыс)
1 сағат
Барлығы

18сағат













































Білім беру саласы : «Таным»
Білім бөлімі: «Құрастыру»
р/№Ай аттарыОқу іс –әрекеті тақырыптар .Сағат саныӨтілу мерзімі
1ҚыркүйекКөп қабатты үйлер1 сағат
2
Кітапша1 сағат
3
Қаңқыз1 сағат
4
Жапырақтардан жасалған балықтар1 сағат
5ҚазанМашиналар1 сағат
6
Жүзім1 сағат
7
Теледидар1 сағат
8
Кірпі1 сағат
9ҚарашаБіздің қаладағы көше1 сағат
10
Қошақан1 сағат
11
Жүк смашинасы1 сағат
12
Саңырауқұлақтар1 сағат
13ЖелтоқсанЖиһаз1 сағат
14
Мерекелік ашық хаттар1 сағат
15
Жаңа жылдық ойыншықтар1 сағат
16
Тышқандар1 сағат
17ҚаңтарКөпір1 сағат
18
Құс1 сағат
19
Сылдырмақ1 сағат
20


Пингвиндер1 сағат
21АқпанҰшақ1 сағат
22
Қар мен аққала1 сағат
23
Кішкене қарабала1 сағат
24
Шегіртке1 сағат
25НаурызЖелкенді қайық1 сағат
26
Ағаштар1 сағат
27
Қайықтар1 сағат
28
Көбелектер1 сағат
29СәуірБалабақшадағы біздің аула1 сағат
30
Үй1 сағат
31
Сүлгі қоятын стакан1 сағат
32
Балапан1 сағат
33МамырХайуанаттар бағы1 сағат
34
Саябақ1 сағат
35
Үш дос1 сағат
36
Балықтар1 сағат

Барлығы
36 сағат



















































Білім беру саласы : «Таным», «Әлеуметтік орта»
Қоршаған ортамен таныстыру.
р/№Ай аттарыОқу іс –әрекеті тақырыптар .Сағат саныӨтілу мерзімі
1ҚыркүйекӨзім туралы білгім келеді1 сағат
2
Адам –тіршілік иесі1 сағат
3
Менің отбасым1 сағат
4
Адамның баспанасы1 сағат
5ҚазанҮй жиһаздары1 сағат
6
Ыдыс –аяқ1 сағат
7
Электро –техникалық тұрмыстық заттар1 сағат
8
Үй экономикасы1 сағат
9ҚарашаКүз сайсы. Жемістер мен көкеністер1 сағат
10
Күздік киімдер1 сағат
11
Адам еңбегінің нәтижесі1 сағат
12
Ойыншықтар1 сағат
13ЖелтоқсанБалабақша бөлмесі1 сағат
14
Асхана құралщдары1 сағат
15
Менің елім -Қазақстан1 сағат
16
Қазақстан Республикасының рәміздері1 сағат
17ҚаңтарҚош келдің Жаңа жыл!1 сағат
18
Қыстық киімдер1 сағат
19
Жолда жүру ережесі1 сағат
20
Өмір қауіпсіздігі1 сағат
21АқпанКөлік түрлері1 сағат
22
Жүк көлігі1 сағат
23
Мен тұратын қала «ауыл»1 сағат
24
Ақпараттық құралдар1 сағат
25НаурызБутерброд жасап үйренеміз1 сағат
26
Сүт өнімдері1 сағат
27
Аналар мерекесі1 сағат
28
Қазақтың ұлттық киімдері1 сағат
29СәуірНаурыз –көктем мерекесі1 сағат
30
Көктемгі еңбек құралдары1 сағат
31
Ғарышқа сапар1 сағат
32
Табиғаттағы қауіпсіздік ережесі1 сағат
33МамырДостық мерекесі1 сағат
34
Ел қорғауға әзірміз1 сағат
35
Кім боламын ?1 сағат
36
Жаздық киімдер1 сағат

Барлығы
36сағат



















































Білім беру саласы : «Таным», «Әлеуметтік орта »
Білім бөлімім: Экология негіздері
Р/№Ай аттарыОқу іс- әрекеті тақырыптары.Сағат саныОтілу мерзімі
1ҚыркүйекЖанды табиғат және жансыз табиғат1 сағат
2
Күз,күзгі ағаштар1 сағат
3
Су туралы не білеміз?1 сағат
4
Бөлме өсімдіктері.Алоэ және аспидистра.1 сағат
5ҚазанГүлзардағы раушан гүл1 сағат
6
Аквариумдағы балық. Шілтерқұйрық.1 сағат
7
Атжалман1 сағат
8
Үй жануарлары. Жылқы және есек1 сағат
9ҚарашаҮй жануарлары. Қой, ешкі .1 сағат
10
Үй құстары.1 сағат
11
Тиін1 сағат
12
Қарақұрық1 сағат
13ЖелтоқсанЫзғарлы қыс келді. Табиғатқа саяхат жасау1 сағат
14
Табиғат бұрышындағы құс- тотқұс1 сағат
15
Шымшық1 сағат
16
Шырша және балқарағай1 сағат
17ҚаңтарПияз отырғызу1 сағат
18
Арпа сеуіп үйренеміз1 сағат
19
Көктем кереметі. Бөртегүл1 сағат
20
Бөлме өсімдігі.хош иіссті қазтамақ1 сағат
21АқпанҚанқазы және құрмысқа1 сағат
22
Көбелек және инелік1 сағат
23
Балапанды бақылау.1 сағат
24
Саңырауқұлақтар.1 сағат
25НаурызКірпі (бақылау жасау)1 сағат
26
Кесіртке (бақылау жасау)1 сағат
27
Жасыл құрбақа1 сағат


Барлығы



27 сағат









28-11-17 | Просмотров: 282 | 0 комментариев

Поделиться в социальных сетях

Материал разместил
Азамат
1821 добавленных материалов и 3 комментариев

RCDO.KZ
Читайте также

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Вопрос:* Қазақстанның бас қаласы?
Авторизация
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.3 бесплатно