rdo.kz
Авторизация

Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері


Уважаемый гость! Данная работа может содержать устаревшие или неверные данные (устаревшую статистику, утратившие силу закона нормативные акты и.т.д). Просим перед сдачей самостоятельно проверить содержание.
Сабақтың мақсаты: Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері. Емдеу мекемелерінде және үй жағдайында қайтыс болу. Мәйітпен жұмыс істеу ережелерін үйрету.
Тәрбиелеу мақсаты: Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері. Емдеу мекемелерінде және үй жағдайында қайтыс болу. Мәйітпен жұмыс істеу ережелері кезінде этика – деонтологиялық ережелерге тәрбиелеу.
Дамыту мақсаты: Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері. Емдеу мекемелерінде және үй жағдайында қайтыс болу. Мәйітпен жұмыс істеу ережелерін есте сақтау, ойлау, өздігімен тапсырмаларды орындау қабілеттілігін дамыту.
Пәнаралық байланыс: физиология, пропедевтика, терапия, анатомия, гигиена.
Көрнекілігі және жабдықталуы: дидактикалық материал; плакаттар; фантом;
Сабақ түрі: тәжірибелік сабақ
Сабақ уақыты: 180 минут
Өткізілу орны: 417 кабинет
Өз бетінше дайындалуға тапсырма
Сабаққа дайындалу нәтижесінде студенттер білуі тиіс:
1. Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері.
2. Емдеу мекемелерінде және үй жағдайында қайтыс болу.
3. Мәйітпен жұмыс істеу ережелері.
Студенттер істей білуі тиіс:
1. Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері.
2. Емдеу мекемелерінде және үй жағдайында қайтыс болу.
3. Мәйітпен жұмыс істеу ережелері.
Сабақта студенттер келесі жұмысты орындауы тиіс:
1. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына (№ 1 қосымша тесттік тапсырмалар).
2. реанимация, мәйіт деген сөздеріне (№ 2 қосымша сөзжұмбақ).
3. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына (№ 3 қосымша кесте).
4. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына блист турнир (№ 4 қосымша блист турнир).
5. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына (№ 6 қосымша сөз құрастыру).
Өз бетінше жұмыс
Оқытушы студенттерге өзіндік жұмыс жасаудың мақсатын түсіндіреді, әр студент өзіне тапсырылған жұмысты бірнеше рет қайталап, стандарт бойынша дұрыс орындауы тиіс. Топтар 2-3 студенттен кіші топшаларға бөлініп:
1. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына тесттік тапсырмаларды орында (№ 1 қосымшада салынған).
2. реанимация, мәйіт деген сөздеріне сөзжұмбақтар жауабын табу (№ 2 қосымшада салынған).
3. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына кестелерді (№ 3 қосымшада салынған).
4. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына блист турнир сұрақтарына жауап беру (№ 4 қосымшада салынған).
5. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына сөз құрастыру (№ 6 қосымшада салынған).
Білімді бекіту үшін:
1.Тесттік тапсырмаларға жауап беру (№ 1 қосымшада салынған).
Негізгі әдебиет
1. С.К.Муратбекова «МІН» 562-576 б. 2007 ж. Астана
2. Байболина А.Т. «Пациенттерге арналған жалпы күтім» 162-166 б.
Астана қаласы «Шипагер» медициналық колледж мекемесі
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
Пәні: Медбикелік іс негіздері
Курсы: 3
Семестр: VI
Тақырыбы: Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі.
Мамандығы: 0302000 «Медбикелік іс»
Біліктілігі: 0302033 «Жалпы практикадағы медбике»
Құрастырған оқытушы(лар): А.Т.Оспанова, А.Т. А.Т. Тургыналиева
Медбикелік іс мамандығы бойынша оқытушыға арналған әдістемелік нұсқау.
Тақырыбы: Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі.
Тақырып өзектілігі: Мәйітпен жұмыс істеу ережесі. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация.
Оқытудың мақсаты: Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері. Емдеу мекемелерінде және үй жағдайында қайтыс болу. Мәйітпен жұмыс істеу ережелерін үйрету.
Тәрбиелеу мақсаты: Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері. Емдеу мекемелерінде және үй жағдайында қайтыс болу. Мәйітпен жұмыс істеу ережелері кезінде этика – деонтологиялық ережелерге тәрбиелеу.
Дамыту мақсаты: Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері. Емдеу мекемелерінде және үй жағдайында қайтыс болу. Мәйітпен жұмыс істеу ережелерін есте сақтау, ойлау, өздігімен тапсырмаларды орындау қабілеттілігін дамыту.
Пәнаралық байланыс: физиология, пропедевтика, терапия, анатомия, гигиена.
Көрнекілігі және жабдықталуы: дидактикалық материал; плакаттар; фантом.
Сабақ түрі: тәжірибелік сабақ
Сабақ уақыты: 180 минут
Өткізілу орны: 417 кабинет
Сабақтың жоспары және ұйымдастыру құрылымы
1. Ұйымдастыру кезеңі - 5 мин
2. Білімнің негізгі деңгейін бақылау - 15 мин
3. Білім алушылардың оқытушылармен жұмыс - 40 мин
4. Білім алушылардың өзіндік жұмысы - 90 мин.
5. Қорытынды жасау - 15 мин.
6. Білімді жалпы бақылау - 10 мин.
7. Келесі сабаққа өзіндік жұмысқа берілетін тапсырмалар - 5 мин
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: Аудиторияның сабаққа дайындығын тексеріп, студенттердің келбеттеріне назар аудару, келмеген студенттерді белгілеу. Сабақтың мақсаттарымен студенттерді таныстыру. Осы тақырып бойынша білімдерінің тәжірибелік мағынасын түсіндіру.
2. Білімнің негізгі деңгейін бақылау: Тесттік тапсырмаларға жауап беру (№ 1 қосымшада салынған).
3. Оқытушының студенттермен жұмысы:
Клиникалық және биологиялық өлім, белгілері. Емдеу мекемелерінде және үй жағдайында қайтыс болу. Мәйітпен жұмыс істеу ережелерін түсіндірі.
4. Студенттердің өзіндік жұмысы:
Оқытушы студенттерге өзіндік жұмыс жасаудың мақсатын түсіндіреді, әр студент өзіне тапсырылған жұмысты бірнеше рет қайталап, стандарт бойынша дұрыс орындауы тиіс. Топтар 2-3 студенттен кіші топшаларға бөлініп:
1. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына тесттік тапсырмаларды орында (№ 1 қосымшада салынған).
2. реанимация, мәйіт деген сөздеріне сөзжұмбақтар жауабын табу (№ 2 қосымшада салынған).
3. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына кестелерді (№ 3 қосымшада салынған).
4. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына блист турнир сұрақтарына жауап беру (№ 4 қосымшада салынған).
5. Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына сөз құрастыру (№ 6 қосымшада салынған).
5. Қорытынды жасау: Студенттердің сабаққа дайындығын, араласуын, жауап беруін, берілген тапсырмаларды уақытысында орындауын ескере отырып өтілген тақырыпты қорытындылау. Сабақ соңында әр студентке алған бағасы хабарланады.
6. Білімді жалпы бақылау: Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі тақырыбына блист турнир сұрақтарына жауап беру (№ 4 қосымшада салынған).
7. Келесі сабаққа өзіндік жұмысқа берілетін тапсырмалар:
Дифференциалды сынақ.
Негізгі әдебиет
1. С.К.Муратбекова «МІН» 562-576 б. 2007 ж. Астана
2. Байболина А.Т. «Пациенттерге арналған жалпы күтім» 162-166 б.
29-11-17 | Просмотров: 240 | 0 комментариев

Поделиться в социальных сетях

Материал разместил
Азамат
1821 добавленных материалов и 3 комментариев

Олимпиадалар
Читайте также

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Вопрос:* Қазақстанның бас қаласы?
Авторизация
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.3 бесплатно