rdo.kz
Авторизация

Қазақтың қадірлі қызы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:
Мәдениет: Тіл және қарым -қатынас

Мектеп: Семей қаласы «Шақаман жалпы орта білім беретін мектебі»КММ
Күні: 20.05.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Маширбеава Лазатия Саматовна
Сынып: Пәні: Қазақ тілі

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақтың қадірлі қызы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.
Ж1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлім атауларынқамтитын қарапайым жоспар құру.
Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі ойды түсіне алады, қосымша ақпаратты анықтай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады,мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: мәтіндегі ақпараттың негізгісі мен қосымшасын анықтай алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрайды,мәтінде көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын толық білдіре алады.
Бағалау критерийі
1.Мәтіндегі негізгі қосымша ақпараттарды анықтайды
  • мәтіндегі айтылған ойды
анықтайды, мәтіндегі ақпараттарды ажыратады;
  • мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді;
2.Мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрайды
  • мәтін құрылымын сақтай алады,мәтін бойынша жоспар құрай алады;
  • көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады.
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: мәтіндегі айтылған ойды анықтайды, мәтіндегі ақпараттарды ажыратады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрайды.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Жер аударылып келгендер-басқа елден еріксіз қоныс аударғандар
Киелі – қасиетті
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Мәтінге қандай тақырып қояр едіңдер?
2.Асылы Османның осы әңгімесінен нені байқадыңдар?
3.Қазақ тілін еркін меңгерген өзге ұлт өкілдерінен тағы кімдерді білесіңдер?
Не себепті «Бүтінін бөліп, жартысын жарып»деген тіркестер қолданылған мәнін қалай деп ойлайсыз?
Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағындағы идеялар мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтау барысында ішінара жүзеге асырылады
Пәнаралық байланысТарих, геогафия
Алдыңғы оқу
5минут
«Серпілген сауал» арқылы өткен сабақты пысықтауға арналған сұрақтарға жауап береді
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың
басы
5 минут

С.Мұғалім түсіндірмесі:

  • Мәтінде не туралы айтылған. Мұқият оқып, мазмұнын біліп алу.
  • Мәтіннің мағыналық бөлігінде негізгі және қосымша ақпарат болады.
  • Мәтіндегі негізгі ақпарат – мәтіннің негізгі идеясы, негізгі фактілері.
Сабақтың мақсаттары мен жетістік критерийлері таныстырылады.
Топқа бөлу


Слайд


Түстер арқылы
3 топқа бөлу




Сабақтың ортасы
30. мин



5минут






5минут






10минут





5минут

5минут




С.
Оқылым алдындағы тапсырма.
Оқушыларға «Қазақтың қадірлі қызы» тақырыбында тапсырма беріледі.
Ж.
Мәтіналды тапсырма.
Мәтіндегі жалпы ойды түсіну үшін көз жүгіртіп оқу.
Мәтін не туралы,кім туралы сұралады. Оқушылар болжам жасайды.
Оқылым тапсырмасы.
Мәтінмен жұмыс.
Жалпы мәтіннің мазмұнын түсіну үшін «Егжей –тегжей оқу» әдісін қолданады.
Мәтіндегі айтылған ойды
анықтайды, мәтіндегі ақпараттарды ажыратады.
ТЖ.
1-топ. Ақпаратты сүзіп алады.
«Ақпаратты сүзу» әдісін қолданады.
2-топ.Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлім атауларынқамтитын қарапайым жоспар құру.
3-топ. «Даналық ағашы» тәсілі арқылы мәтінде көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын толық білдіреді.
Кері байланыс.
«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісін қолданылады.
Мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді. «Жүзіп шығу» әдісі арқылы орындайды.
1.Мәтінге қандай тақырып қояр едіңдер?
2.Асылы Османның осы әңгімесінен нені байқадыңдар?
3.Қазақ тілін еркін меңгерген өзге ұлт өкілдерінен тағы кімдерді білесіңдер?
4.Не себепті «Бүтінін бөліп, жартысын жарып»деген тіркестер қолданылған мәнін қалай деп ойлайсыз?






Слайд






Ақпаратты түсіну





Жоспар құру




Сабақтың
соңы
5 минут


ҚБ-ны жүзеге асыру
Өз ойын айтуда қысылмай еркін әрі әдемі жеткізуге тырысқан оқушыға «Керемет!», ал өзінің пікірін барынша жеткізгендерге «Жарайсың!» деп жазылған қағаздармен марапат жасайды. Оқушылар қол соғып жігерлендіреді.


«Керемет!», «Жарайсың!»
Қосымша мәлімет
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Тапсырмаларды жүйелі түрде бере отырып, мәтіннің мазмұнын түсініп оқуға, ақпаратты анықтауға, мәтіннің құрылымы бойынша жоспар құруға, өз көзқарастарын білдіруге бағыт беремін. Әңгімедегі ойға қосымша көзқарасын білдіріп, ой түйіндейді .


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Өз ойын айтуда қысылмай еркін әрі әдемі жеткізуге тырысқан оқушыға «Керемет!», ал өзінің пікірін барынша жеткізгендерге «Жарайсың!» деп жазылған қағаздармен марапат жасайды. Оқушылар қол соғып жігерлендіреді.
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.
Тарих пәні.Ұлы Отан соғысы жылдарыбымен байланыстырылды.
Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағындағы идеялармәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтау барысында ішінара жүзеге асырылады
26-12-17 | Просмотров: 514 | 0 комментариев

Поделиться в социальных сетях

Материал разместил
Азамат
1821 добавленных материалов и 3 комментариев

Олимпиадалар
Читайте также

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Вопрос:* Қазақстанның бас қаласы?
Авторизация
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.3 бесплатно